Hoe kan ik contact met u opnemen?
E-mail: Ons team beantwoordt graag uw vragen en lost problemen voor u op. We verwerken alle inkomende e-mails zo snel mogelijk op volgorde van binnenkomst. Stuur uw vraag naar
[email protected]
Online chat: De snelste manier om contact met ons op te nemen is via de online chat op onze website. Onze chat-klantenservice is op werkdagen van 06:00 tot 23:00 uur voor u beschikbaar.
Bieden jullie klantenservice ook aan via een live chat?
Ja, onze klantenservice is beschikbaar via live chat. Op werkdagen van 06:00 tot 23:00 uur beantwoorden we graag al uw vragen.
Welke voordelen heb ik als ik een account bij jullie aanmaak?
Sneller bestelproces, omdat uw gegevens al zijn opgeslagen.
De mogelijkheid om een persoonlijke verlanglijst aan te maken en interessante producten te bewaren.
Overzicht van uw nieuwsbriefabonnementen met eenvoudig aan- en afmelden.
Altijd toegang tot tegoedbonnen en kortingscodes in uw account.
Tijdige informatie over komende acties en speciale aanbiedingen.
Hoe kan ik er zeker van zijn dat winkelen bij jullie veilig is?
Uw veiligheid heeft onze hoogste prioriteit. We beschermen uw privacy en zorgen ervoor dat elke stap van het winkelproces veilig en versleuteld is.
Hoe schrijf ik een productbeoordeling?
Scrol op de productpagina naar beneden en klik op “Beoordeling schrijven” om uw commentaar toe te voegen.
Hoe meld ik me aan voor de e-mailnieuwsbrief?
Scrol naar de onderkant van de pagina (de footer), daar vindt u de mogelijkheid om u aan te melden voor onze nieuwsbrief.
Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Stuur eenvoudig een e-mail naar
[email protected] met het verzoek om u af te melden.
Hoe kan ik contact met u opnemen?
U kunt ons bereiken via de live chat op onze website of per e-mail op
[email protected]. Telefonische klantenservice bieden wij momenteel helaas niet aan.
Producten
Mijn product is defect. Wat moet ik doen?
Als uw product defect is, neem dan contact met ons op via e-mail of de online chat, zodat we samen een oplossing kunnen vinden.
Welke garantie is van toepassing op mijn producten?
Als u het product correct heeft gebruikt en onderhouden en er een defect optreedt dat wijst op een fabricagefout, heeft u het recht om binnen twee jaar na aankoop een claim in te dienen. Bewaar hiervoor uw aankoopbewijs en neem zo snel mogelijk contact met ons op.
In welke gevallen is de garantie van toepassing?
De garantie is van toepassing:
– Bij defecten of gebreken veroorzaakt door de fabrikant tijdens de garantieperiode. Alle defecte onderdelen worden gratis vervangen.
– Op voorwaarde dat het product alleen voor het beoogde doel in een particuliere omgeving is gebruikt.
– Bij correct gebruik volgens de gebruiksaanwijzing.
In welke gevallen is de garantie niet van toepassing?
De garantie is niet van toepassing:
– Bij het niet naleven van de montage- of gebruiksinstructies.
– Als het product is gerepareerd door onbevoegde personen.
– Bij eigenmachtige wijzigingen aan de oorspronkelijke constructie.
– Bij schade door externe invloeden (brand, blikseminslag, enz.).
– Bij commercieel gebruik of gebruik voor andere dan de beoogde doeleinden.
– Bij puur optische gebreken zoals krassen of scheuren.
Retourzending
Hoe kan ik een product retourneren?
U heeft het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van redenen uw koopovereenkomst op afstand te herroepen. De termijn gaat in op de dag dat u de goederen heeft ontvangen.
De goederen moeten ongebruikt en in de originele verpakking worden teruggestuurd.
U mag het product inspecteren om de geschiktheid vast te stellen, maar dit mag niet verder gaan dan een inspectie zoals in een fysieke winkel.
Zorg ervoor dat de goederen zorgvuldig zijn verpakt voor de retourzending en voeg een kopie van uw aankoopbewijs en een informele brief met uw wens tot herroeping bij.
Houd er rekening mee dat alle geretourneerde artikelen uw verantwoordelijkheid zijn totdat ze ons magazijn bereiken. Zorg voor een veilige verpakking.
Het 14-daagse herroepingsrecht is niet van toepassing op producten die om gezondheids- of hygiënische redenen verzegeld zijn en na het openen van de verzegeling niet meer kunnen worden geretourneerd.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug voor het geretourneerde product?
Na ontvangst van uw herroeping storten we het betaalde bedrag binnen 14 dagen terug.
Wie draagt de kosten voor de retourzending?
De retourzending zelf is niet gratis; de klant draagt de transportkosten naar ons magazijn.
Betalingsinformatie
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
U kunt betalen met iDEAL, Visa of Mastercard. Als u financiering nodig heeft, neem dan contact met ons op via e-mail op
[email protected].
Accepteren jullie internationale creditcards?
Ja, we accepteren momenteel Visa en Mastercard.
Is betalen met een creditcard of betaalpas veilig op jullie site?
Ja. We werken samen met betrouwbare partners om uw betalingen veilig en versleuteld te verwerken.
Technologie
Wat zijn cookies? Moet ik cookies in mijn browser inschakelen?
Cookies zijn kleine stukjes data die door een website naar uw browser worden gestuurd en op uw harde schijf worden opgeslagen. Cookies slaan geen persoonlijke gegevens op, maar gebruiken anonieme, unieke identificatoren. Elke website heeft alleen toegang tot de cookies die door die specifieke website zijn geplaatst, niet tot cookies van andere websites.
Als u een computer met anderen deelt en niet wilt dat zij toegang hebben tot uw accountgegevens, log dan uit voordat u de computer verlaat.
Ik krijg een foutmelding bij het bestellen. Wat kan ik doen?
Controleer of alle verplichte velden correct zijn ingevuld. Velden met ontbrekende gegevens zijn meestal gemarkeerd. Als alle gegevens correct zijn en u nog steeds problemen ondervindt, sluit dan de browser en probeer het opnieuw. Mocht het probleem aanhouden, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail of chat, en we helpen u het probleem op te lossen.
Uw gegevens
Ik heb een nieuw e-mailadres. Hoe kan ik mijn gegevens bijwerken?
Log in op uw account en werk uw gegevens bij onder “Nieuwsbriefabonnementen” of in de accountinstellingen.
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Log in op uw account en selecteer het gedeelte “Accountgegevens” om uw wachtwoord te wijzigen.
Ik wil mijn account verwijderen. Hoe doe ik dat?
Als u uw account wilt sluiten en alle daarin opgeslagen gegevens wilt verwijderen, stuur dan een e-mail naar
[email protected]. Wij regelen dit graag voor u.